نمونه طراحی جلد کتاب کسب و کار و توسعه فردی

نوع پروژه : کتاب
عنوان کتاب : برند شخصی شهرت انتخابی
موضوع : کسب و کار، توسعه فردی
خدمات : طراحی جلد کتاب
کارفرما : خانم دکتر زهرا عیدی
طراح : مهدی الوندی

نمونه طراحی جلد کتاب کسب و کار و توسعه فردی

نوع پروژه : کتاب
عنوان کتاب : برند شخصی شهرت انتخابی
موضوع : کسب و کار، توسعه فردی
خدمات : طراحی جلد کتاب
کارفرما : خانم دکتر زهرا عیدی
طراح : مهدی الوندی

محتوای کتاب

کتاب «برند شخصی شهرت انتخابی» در تلاش است به مخاطبان خود پیرامون ایجاد یک برند شخصی (Personal Berand) کمک کند. در این کتاب چگونگی ایجاد برند شخصی، ابعاد و نکاتی که باید برای پیشبرد این موضوع در نظر گرفت مورد ارزیابی قرار گرفته است.

مفاهیم کلیدی مورد نظر کارفرما جهت استفاده در طراحی

کلیدی ترین مفهومی که کارفرما در طراحی این کتاب در نظر داشت «تمایز» جهت خلق یک برند شخصی بود. در واقع پرداختن به این موضوع که اگر قرار است شما به عنوان یک برند شخصی در بازار کسب و کار و یا زندگی شخصی دیده شوید نیاز به تمایز و تفاوت با دیگر افراد دارید این تمایز می تواند در ابعاد مختلف باشد نظیر پوشش، آراستگی، بوی خوش و ....

ایده پردازی و طراحی

تصویرسازی: ایده اصلی با محوریت نمایش مفهوم تمایز شکل گرفت. بر روی جلد شخصی پشت به تصویر است با یک لباس عمومی که معمولا افراد در شرایط عادی به تن می کنند. شخص سمت چپ فردی است که به دنبال ایجاد برند شخصی و متعاقبا ایجاد تمایز بین خود و دیگران است. این فرد به صورت نمادین در حال تعویض لباس خود (لباس عمومی به لباس رسمی) است. لباس زیرین شخص دوم کت و شلوار است. لباسی که معمولا افراد در شرایط رسمی و جلسات مهم خود به تن می کنند. این تعویض لباس از لباس عمومی به لباس رسمی نمادی از ایجاد تمایز در بین عموم خاکستری برای دیده شدن و ایجاد یک برند برای خود است. کادر سفید که عنوان کتاب درون آن نوشته شده است و بخشی از آن در پشت شخصیت سمت چپ قرار گرفته برای تاکید گذاری و متفاوت نشان دادن فردی است که در مسیری قرار گرفته که برند شخصی خود را ایجاد کند.

رنگ: انتخاب رنگ زرد (خردلی) تند به دلیل شاخص کردن کتاب و جذب سریع مخاطب است. در واقع خود رنگ کتاب از قانون ایجاد تمایز برای دیده شدن به عنوان ایجاد یک برند شخصی پیروی می کند.