تصویرسازی: ایده اصلی با محوریت نمایش مفهوم تمایز شکل گرفت. بر روی جلد شخصی پشت به تصویر است با یک لباس عمومی که معمولا افراد در شرایط عادی به تن می کنند. شخص سمت چپ فردی است که به دنبال ایجاد برند شخصی و متعاقبا ایجاد تمایز بین خود و دیگران است. این فرد به صورت نمادین در حال تعویض لباس خود (لباس عمومی به لباس رسمی) است. لباس زیرین شخص دوم کت و شلوار است. لباسی که معمولا افراد در شرایط رسمی و جلسات مهم خود به تن می کنند. این تعویض لباس از لباس عمومی به لباس رسمی نمادی از ایجاد تمایز در بین عموم خاکستری برای دیده شدن و ایجاد یک برند برای خود است. کادر سفید که عنوان کتاب درون آن نوشته شده است و بخشی از آن در پشت شخصیت سمت چپ قرار گرفته برای تاکید گذاری و متفاوت نشان دادن فردی است که در مسیری قرار گرفته که برند شخصی خود را ایجاد کند.
رنگ: انتخاب رنگ زرد (خردلی) تند به دلیل شاخص کردن کتاب و جذب سریع مخاطب است. در واقع خود رنگ کتاب از قانون ایجاد تمایز برای دیده شدن به عنوان ایجاد یک برند شخصی پیروی می کند.