تصویرسازی: محوریت تصویرسازی ارائه شده دستانی است که تلاش دارد کاموای در هم تنیده را به مسیر هموارد تبدیل کند. در واقع دستانی که در تلاش است تا به مرتب کردن نخ و کاموا بپردازد نمادی از دستان والدین است و از آنجا که عموما در جامعه ما مادرها نقش پررنگ تری در این مسیر دارند، دست انتخاب شده دست زنانه است. کاموا نماد مسیر رشد تحصیلی است که در پیش از مطالعه این کتاب به صورت به هم تنیده و درهم می باشد و پس از مطالعه توسط والدین مسیری هموار رو به جلد و با شیب صعودی (نمودار صعودی نشان از پیشرفت است) به سمت موفقیت تحصیلی در پیش است. در بالای این مسیر دانش آموز دلخواه من جانمایی شده است. دانش آموزی که به کمک والدین خود و با راهنمایی حاصل از آموخته های کتاب مسیر پر پیچ و خم تحصیلی را با موفقیت سپری کرده است. والد و فرزند (دانش آموز) کمرنگ تر از کاموا (مسیر) هستند. به این دلیل که تاکید بیشتری به مسیر موفقیت تحصیلی داشته باشیم. استفاده از پونز در ساماندهی مسیر کاموا در رو و پشت جلد به نمادی از عناصر استفاده شده در کارورزی های دانش آموزان در مدرسه و یادآور فضای مدرسه است. کاموا در پشت جلد به خلاصه کتاب ختم می شود که به نقش مطالب کتاب را در شکل گیری مسیر تاکید دارد. عنوان کتاب، نویسنده و متن پشت جلد بر روی تکه کاغذ برچسبی (استیکر نوت) نوشته شده است این عناصر به همراه تصویر نویسنده بر روی پیکسل، همگی نمادی از حال و هوای فضای مدرسه و دانش آموزان است.
نمونه طراحی جلد کتاب کمک آموزشی، توسعه فردی
نوع پروژه span> : کتاب
عنوان کتاب span> : دانش آموز دلخواه من
موضوع span> : کمک آموزشی، توسعه فردی
خدمات span> : طراحی جلد کتاب
کارفرما span> : آقای دکتر محمد جواد سعید کیا
طراح span> : مهدی الوندی